Tuesday 29 November 2011

Kelebihan Pelaburan Emas (Pelaburan Emas)

 Kelebihan Pelaburan Emas (Pelaburan Emas)

Sama ada kita menyukainya atau tidak, kita akan sentiasa terdedah kepada kelembapan sistem kewangan. Pelaburan kita juga terancam secara terus. Oleh itu, kita seharusnya mencari jalan bagi menyesuaikan diri dalam keadaan tersebut. Aktiviti ekonomi ini menjurus kepada petanda yang buruk terhadap pelaburan. Kita semestinya tidak mahu segala hasil titik peluh (pelaburan) kita selama ini menjadi sesuatu yang tidak berharga. Maka, adalah lebih baik bagi kita untuk mencari penyelesaian mengenainya.

Hari ini, anda boleh memilih pelbagai cara penyelesaian yang ada di luar sana. Namun, perkara yang paling baik adalah menukarkan asset-aset yang kita ada kepada sesuatu yang dapat memberikan pulangan yang lumayan dan pada masa yang sama, dapat melindungi anda dari kegawatan kewangan.
Bercakap mengenai perkara tersebut, terdapat satu bentuk pelaburan yang berupaya bertindak sebagai pelindung dari serangan inflasi dan ketidaktentuan kewangan yang lain. PELABURAN EMAS adalah sesuatu pelaburan yang terbaik dan nyata. Secara faktanya, lebih ramai pelabur yang telah terpujuk dan terpegun dengan NILAI logam (emas) tersebut. Kebanyakan mereka telah memasukkan sebanyak 20% ke 30% (malah lebih) logam emas dalam portfolio pelaburan mereka.

Terdapat pelbagai jenis produk emas fizikal di Malaysia. Namun, mengikut kajian saya, Public Gold adalah sebuah syarikat yang menyediakan landasan terbaik untuk anda menceburi pelaburan logam bernilai ini. Dalam erti kata lain, anda seharusnya mencari sumber pelaburan emas yang berdaya saing dan boleh dipercayai.

View the original article here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...